יום שישי, 9 באוגוסט 2013

כדורי כל טוב

כדורי תמרים וקינואה אדומה

זה התחיל מ: "בא לי משהוא מתוק. 
אבל, שיהיה גם בריא. 
ואם אפשר גם משביע וללא תוספת סוכר "
וכך הגעתי לכדורים הללו
משבעים וטעימים עם טעם אגוזי מהקינואה האדומה ומתיקות מהתמרים.
שלל ויטמינים ומינראלים וכמובן חלבון מלא מהקינואה ומהאגוזים.

אוקי ,אז אני וחבר שלי אהבנו.
 מה החוכמה? 
שנינו טבעונים חובבי קינואה ושות'
אז בתוך ניסוי נתתי לשכנה שלי שהיא ממש לא חובבת אוכל בריאות..
 לטעום כדור--כמובן בלי לספר לפני זה מה יש בפנים
 והיא מאוד התלהבה!
mission  achieved ! :)

אז מה יש בפנים ואיך מכינים?

מרכיבים:
100 גרם קינואה אדומה- לבשל 15 דקות בהמון מים (ממש כמו פסטה רק בלי המלח)  ולסנן טוב טוב.

חצי חבילה תמרים מגולענים בואקום (250 ג')

כף חמאת בוטנים (ללא תוספות של שום דבר רק בוטנים )

3 כפות שקדים  טחונים דק (אני השמשתי בשאריות מחלב שקדים)

4 כפות סובין חיטה 

אבקת חרובים או אבקת קקאו (אפשר גם קוקוס) לציפוי

הכנה:
לערבב את כל המרכיבים (חוץ מהאבקה לציפוי)

ליצור כדורים ולגלגל באבקה לפי בחירתנו (אני השתמשתי בחרובים)

להעביר למקרר ללפחות שעה להתיצבות

ולאכול בהנאה 

מתאים במיוחד ליד הקפה או תה ושרוצים משהוא מתוק! 

בתאבון       ולבריאות! 
***לפי שיטת שומרי משקל כל כדור =~ נקודה+ 
לפרטים אודות שיטת שומרי משקל http://www.shomreymishkal.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה